20 februarie 2009

Oshawa, 10 zile pentru alta viata

Tata a ajuns internat la Municipal ca sa-l "convinga" medicii ca nu este bine sa manance mult si amestecat si ca sa-i arate ca un regim echilibrat de alimentatie de 7 zile aduce o reducere de greutate de 10 kg! In conditiile in care s-a internat cu 142 kg...

Am inceput din nou, de ieri, regimul Oshawa. Astazi este a doua zi... Sunt intr-o alta lume, parca nu ma aflu in corpul meu... Am o stare de nervozitate accentuata, o senzatie de ameteala continua si acum a inceput si o durere de cap sa ma sacaie... Aplic tehnicile invatate in Metoda Silva. Functioneaza, dar am cate ceva de purificat in acest corp... si am rabdare.

Imi amintesc de prima data cand am tinut acest regim, in 2005. Am avut o revelatie, a fost incredibil. In primele 2 zile m-a durut capul fara incetare. Apoi m-am simtit din ce in ce mai bine pana in a 10-a zi. Am capatat o agerime si o ascutime a simturilor fara precedent. Functiile vitale s-au imbunatatit, starea mea generala s-a imbunatatit. Am devenit mult mai calm, mai echilibrat, mai tolerant, dar mai focusat pe ceea ce aveam de dus la bun sfarsit. Parca as fi capatat alta aura, pentru ca oamenii din jur ma priveau diferit si cu alta atitudine...

Ciprian, prietenul meu bun (de care imi este dor!), mi-a povestit despre acest regim. Nici nu stiu daca este un regim. Cred ca este o cura. Rolul este detoxifierea organismului si reechilibrarea energetica a trupului si spiritului. Corpul fizic este invelit de alte corpuri pe care nu le vedem si care mai sunt numite si aure. Toate acestea au nivele de vibratie si energie diferita. Din corpul fizic, spre exterior, pleaca energie catre celelalte corpuri/ aure. Prin hrana pe care o introducem in corpul fizic, introducem si energie, care se transmite si catre aurele corpului. Exista oameni care pot vedea aceste aure. Eu nu stiu sa fii intalnit vreunul, dar stiu ca exista. Revenind la energie... exista energie Yin si energie Yang. Ambele sunt "bune", nu exista energie "rea". Exista un echilibru intre cele doua tipuri de energii care se afla peste tot. Daca apare mai mult timp o cantitate de energie de un fel, apar dezechilibre energetice care in timp devin afectiuni fizice sau boli. Aceste dezechilibre energetice se vad mai usor si apar mai intai la nivelul aurelor. De aceea, cei care pot vedea aurele, pot spune ce afectiuni fizice sunt pe cale sa se dezvolte, chiar daca in acel moment nu ai acele afectiuni. Pentru ca dezechilibrul energetic se vede mai intai la nivel de aura... In fine... Cura Oshawa consta in a te alimenta timp de 10 zile (ciclul in care sangele se schimba complet) doar cu 4 alimente: orez, grau, hrisca, mei. Aceste alimente sunt 100% cu energie de tip Yang. S-a demonstrat ca apar dezechilibre energetice ca urmare a supra-alimentarii cu energie de tip Yin (pe care o luam din alimentatia curenta). Asadar, 10 zile doar aceste alimente, fierte sau coapte si apa... cat de multa apa plata. Atat. Se poate manca oricat, de fapt cu cat mananci mai mult cu atat este mai bine. Pot aparea (si vor aparea!) anumite stari, dureri... Toate au legatura cu "ceea ce se purifica". Acolo si legat de ceea ce simti este vorba despre o purificare. Doar 10 zile... Ciprian m-a invatat ca daca adaugi si rugaciune este mult, mult mai benefic...

Oshawa a fost un doctor din Japonia, care in perioada interbelica avea un grup de studiu cu acest tip de regim bazat pe medicina holistica si traditionala. A fost interesant sa arate lumii cum se vindeca pacientii sai de diferite afectiuni si cum, dupa lansarea bombei atomice, pacientii sai au rezistat intr-o masura covarsitoare radiatiilor si au scapat cu bine.

Pe mine m-a convins nu doar povestea ci si ceea ce am obtinut in urma curei. Recunosc ca sunt extremist de multe ori. Cand "mi se pune pata", schimb registrul la 180 de grade brusc. Am tinut-o pana acum de 4 ori din 2005 incoace. De fiecare data mi-am reglat greutatea corporala, am obtinut un "refresh" pe toate planurile, mi-am imbunatatit relatia cu mine si cu ceilalti. Ce trebuia lasat in drum, am lasat in drum. Ce era de dus, am dus. A fost mai usor sa iau decizii. De fiecare data am fost motivat de ceva anume. De data aceasta m-a motivat starea de sanatate a tatalui meu. Eu nu voi ajunge niciodata asa! Niciodata!

Tata, te iubesc mult!

Fiecare este raspunzator pentru alegerile sale.

Din ce in ce mai bine!

Un comentariu: