06 ianuarie 2009

La Multi Ani Noi!!

M-a intrebat o prietena cum am intrat in anul nou. Mi-am dat seama ca am intrat brusc! Adica dintr-o data, instantaneu, pe loc... fara sa simt ceva "special". Seven, seven, seven, seven... Si brusc! Anul Nou.
Dupa goana cumparaturilor in care toata lumea se calca pe picioare, se impingea cu carucioarele, cand toata familia ocupa strategic rand la mai multe case pana unul facea achizitiile... am intrat in anul nou. Am retrait secvente din Olimpiada Oamenilor Obisnuiti...
Observatii dupa sarbatori: stomacul e mai mare, frigiderul e inca plin, ma leg mai greu la sireturi, "de luni incep cura" (n-am stabilit inca lunea cu pricina), nu am apucat sa fac tot ce mi-am propus (sa ma vad cu toti prietenii, sa fac vizite, nici macar sa ma uit la TV), mesageriile pline (multumesc tuturor celor care nu m-au uitat!), facturile nu s-au oprit (oare astia nu au sarbatori?), copiii de abia au plecat in vacanta ca s-au si intors la scoala (ce sa mai zic de noi la serviciu?), gunoaie oriunde te uiti pe strada sub forma de gramezi-gramajoare, bradul isi apleaca incet crengile, cateva resturi de dulciuri-cadouri dedesupt, stirile toaca si inventeaza toate dezastrele si nenorocirile care ne asteapta (de aceea la ora exacta inchid radioul), si inca... inca... stau pe ganduri cum sa incep anul nou. Am atatea planuri pentru anul nou... A inceput anul nou??
Gata! Stiu! Mai intai o sa fac lista cu ce am realizat in anul vechi. Ca sa nu uit cat sunt de binecuvantat cu de toate! Am avut ce manca si unde dormi, mai mult decat jumatate din populatia globului. Am copiii sanatosi, familia langa mine, parintii nostri inca se bucura de viata, am un serviciu si imi place, am planuri mari si entuziasm! Cred ca sunt deja in cei 10% din populatie. Daca imi scriu scopurile intru in cei 3%. Si daca mai si lucrez la scopuri... chiar ca sunt fericit! SUNT FERICIT!!
Chiar acum m-a sunat Anca si mi-a zis ca ma iubeste. Sunt fericit! Plec spre fetele mele si petrec timp cu ele. Sunt fericit! Maine ma vad cu prietenul meu Titi si petrecem timp impreuna. Sunt fericit! Apoi cu totii acasa la noi. Sunt fericit! Am luat cauciucuri de iarna. Sunt fericit! Am terminat cafeaua de dimineata. Sunt fericit! La mine nu a ajuns inca nici o criza si nici nu o sa ajunga. Sunt fericit! Doamne, cat sunt de fericit! Iti multumesc!
Am intrat fericit in anul nou. Si maine incepe un alt an nou... De pe 7 ianuarie 2009 pe 7 ianuarie 2010. Si poimaine iar incepe unul. Ce de ani noi!!
La Multi Ani Noi!!
Din ce in ce mai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu