18 martie 2010

Un fapt... Real

Lyoness devine un subiect din ce in ce mai interesant. Citesc cu drag si interes cateva bloguri. Trebuie doar sa-mi fac un obicei din a citi mai des. Si o sa-mi fac. Iata ce am descoperit citind blogul "doar luka". In continuare, articolul este reprodus in copie fidela, fara nici o modificare, cu permisiunea autorului Luka:

"duminică, 14 martie 2010
Un fapt... Real
Vorbind cu cineva, mi-am dat seama de un fapt : din decembrie nu am mai calcat prin Real. Poate ca nu ar fi ceva deosebit, dar pana in decembrie nu calcam in alt hypermarket decat Real. In decembrie cumparaturile mele in Real depaseau suma de 2000 lei, iar peste an aveam o medie lunara de 1000 de lei. Asta se numeste a fi client fidel. Asa ca mine, faceau cumparaturi si ceilalti clienti Lyoness.
Dar asta a fost pana in decembrie, pe vremea cand Real era partener Lyoness. Atunci un director a decis ca Realul poate face economii daca nu mai plateste discounturile clentilor Lyoness. Astfel a renuntat la un rulaj de cateva miliarde. Oare a primit prima pt asta??? Oare mai lucreaza la Real???
Lantul Carrefour nu a stat mult pe ganduri, ci intr-o saptamana a semnat contractul cu noi, preluand cei 80000 clienti Lyoness si binenteles rulajul produs de acestia. Ma tot gandesc ca directorul de la Real a lucrat de fapt pt Carrefour. Poate chiar a primit o prima de la Carrefour. Ar fi meritat-o.
Publicat de Luka la duminică, martie 14, 2010
Etichete: cumparaturi, discount, Lyoness"

No comment... Zambesc si multumesc pentru acest articol care exprima in intregime si gandurile mele. Cand te gandesti cati stau pe ganduri uitandu-se cum trec banii pe langa ei si se duc in buzunarele altora...

Din ce in ce mai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu