08 martie 2010

Comoara de dragoste

Desi eu serbez Ziua Femeii in fiecare zi din viata mea, desi eu serbez Ziua Barbatului in fiecare zi din viata mea, desi eu serbez Fiecare Zi din viata mea..., acum si aici, in semn de sarbatoare, vreau sa ofer cadou o poezie a tatalui meu, Doru Ion Lazar, numita Comoara de dragoste. Aceasta poezie apare in volumul de versuri Cand isi asmute toamna iezii al aceluiasi autor, publicat la Editura Amurg sentimental in anul 2005.

"Limba noastra romaneasca

Intre toate e de seama
Fiindca poate sa rosteasca

Mai duios cuvantul MAMA!


Vorba care ne-ndulceste
Zorii vietii de copil

Si prin lume ne-nsoteste

Ca o raza de april!


De aceea, pui iubit,

Azi, in prag de primavara,

Mamei ce te-a zamislit

Fa-i din dragoste comoara!
"

De 8 Martie... La Multi Ani, Mama Mea!
La multi ani, Mame de pretutindeni!

Din ce in ce mai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu