17 decembrie 2009

Tenerife - Pico del Teide - drumul

Hola! Esta vez hablo de el Teide...

Alegerile au trecut... Ai vazut ce infierbantati eram acum doua saptamani si vezi ce usor am uitat astazi...? Ce conteaza "cine a iesit"? Viata merge mai departe... Te-ai spalat pe dinti astazi, ai facut un dus, ai fost la serviciul tau, ai cumparat cate ceva... acum te preocupi de urmatoarele "alegeri" - cadourile de Craciun! Vor trece si aceste "alegeri" la fel ca si celelalte... Si viata merge mai departe...

Cu putin in urma - pe 23 noiembrie 2009 - plecam spre Pico del Teide. Tenerifeeeee...

Drumul a fost fascinant. Am trait senzatia ca ma aflu pe Luna. Poti vedea "brazde uriase", parca ramase in urma unui plug mega-gigantic. Este relief format de roci care au fost candva lava incinsa a acestui vulcan. Se pare ca ultima eruptie a acestui vulcan a avut loc acum cca. 100 de ani (nu sunt sigur, asa am auzit pe acolo...). Se pare ca jumatate din insula a fost devastata atunci. Se poate citi cate ceva despre Teide aici. Ce se vede in fotografii este o parte din ce a lasat in urma...


Desigur... vroiam sa scap de urmatoarea eruptie...

Am vazut si "narile vulcanului". Pe aici inca "respira"...


Apoi m-am trezit intre "Rocky Mountains"... Peisaje absolut incredibile! Nu imi venea sa cred ca asta era pe o insula in Oceanul Atlantic si ca eu eram acolo...



Este minunat, este inaltator. Sunt atatea de vazut in Lume. Sunt minuni peste tot... Sunt recunoscator ca am putut fi acolo... Imi doresc sa revin cu fetele mele si cu prieteni dragi... De ce nu?

Pana atunci, dintre nametii proaspeti, din toiul noptii, de la Cluj... voi reveni in scris cu... "Ascensiunea lui Pico del Teide". Viata merge mai departe...

Din ce in ce mai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu