07 decembrie 2009

Pentru Diana

Pentru Diana, fetita mea:

"Indiferenta nu poti sa o fortezi... daca te prefaci indiferent, nu inseamna ca si esti indiferent.

Traieste din vise, nu din amintiri!! Oamenii sunt nefericiti pentru ca se gandesc la trecut si nu la viitor...

Poate tu poti sa-ti permiti la varsta ta sa traiesti din amintiri pana cand vei invata sa traiesti din vise... eu nu imi mai permit la varsta mea...

Mai am multe vise de trait si vreau sa le traiesc. De aceea ma gandesc la vise si nu la amintiri. Pe acelea le-am trait deja.

Poti sa-ti faci viata asa cum te gandesti la ea!! Dar gandeste-te la ceea ce vrei si nu la ceea ce nu ai, ce ai pierdut sau ce nu mai gasesti... caci viata ti se duce ca o adiere de vant... asa trece de repede... Umple-ti anii, zilele si noptile cu VISE pentru ca acelea se vor implini...

Gandurile tale sa fie numai vise si sperante sincere pentru ca acelea se implinesc!!

Te iubesc, fetita mea!!"

Din ce in ce mai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu