06 martie 2009

Zambete...

2 martie 2009. Ma trezesc. Zambesc... Imi fac exercitiul mental si imi pun ziua in ordine. Merg la baie. Fac un dus. Apoi ciugulesc ceva. Imi imbratisez iubita. "Te iubesc, Anca!". Zambete. Ma imbrac si cobor. Cumpar flori. Mergem la d-na contabil. Cateva fete zambitoare. Rezolvam si iesim. Este inca dimineata. Este frig. Merg spre Buftea. Opresc la Universitate. Parchez. Intru la libraria "Noi" sa caut o carte. Nu o au. Inca un zambet. Pe strada, plin de martisoare. Opresc pe rand in doua piete. Nu au ghiocei. Alte zambete. Negocieri pentru alte flori. Refuz frumos si zambesc. Ma intalnesc intamplator cu Dan Popi. Zambete. Revedere. Complimente. Apoi "La revedere!". Pe drum ascult CD cu Skip Ross. Minunat! Energie. Intelepciune. Trec de Mogosoaia. Natura zambeste. Eu stiu ca voi gasi ghiocei. Buftea. Opresc pe dreapta. Bate vantul. Traversez. Multumesc soferilor care imi acorda prioritate la trecerea de pietoni. Zambete. Flori. Flori. Flori. Ultima taraba formata dintr-o cutie de banane asezata cu gura in jos. Ghiocei. Cativa. Eu cer mai multi. Zambete. "Imediat!". Aduce fata si brebenei. Iau cat am nevoie. Platesc. Zambete largi. Emotii. Am gasit! Traversez. Intru la librarie. Mica, stramta. Caut cartea "Manager la minut". Nu este. Zambete. O comand. "Veniti miercuri". Zambete. Ajung la birou plin de ghiocei si brebenei. Ofer Otiliei. Zambete. Apoi un martisor. Zambete. Lucrez. Mesaje, mesaje, mesaje. Cateodata zambete printre zambete. Fumez. Beau cafea. Mai ofer martisoare si flori. Zambete multe, peste tot zambete. Ma suna Corina la telefon si vorbim cateva minute. Zambete. Am energie. Ofer zambete si primesc... zambete. Un sandwich la On Set. Zambete. Vorbesc cu Eugen. Planuri. Zambete cu gandul la viitor. Citesc mesaje si documente. Ciudate. Zambesc. Ma suna Diana la telefon si vorbim cateva minute. Zambete. Sosesc Dragos si Radu la birou. Imbratisari. Zambete. Nu ne-am vazut de cateva zile... Am apoi o mica "altercatie" cu cineva... Mici nervi. Inca un sandwich, alte zambete la On Set. Ma intorc in birou. Ripostez nervos. Tacere. Lucrez la un decont restant. Vera ma asteapta. Ajung. Flori si zambete. Discutie... discutie. Zambete. Imi strang bagajul in birou si imi cer scuze pentru iesirea mea nervoasa de mai devreme. Zambete de peste tot. Lume multa, treaba multa. Ies. La Paula si Dana in birou, flori si zambete multe. Discutie. Suna telefonul. Convorbire cu zambete telefonice. Alex ma asteapta la masina. Plecam. Glume, discutii, zambete pe drum spre Bucuresti. Alex "descaleca" la Galeriile Orizont. "La revedere!". Zambete. Vorbesc la telefon cu Victor. Planificam revederea. Zambete. Prin cap imi trec idei multe, proiecte multe. Benefice. Zambete. Ajung acasa. Zambete. Anca, Ada, Vlad, va iubesc! Zambete! Plecam la prieteni, la familia Costea. Ajungem. Zambete. Masa, bere, vorbe, proiecte comune. Zambete. Rasete. Telefon de la Corina cu vestea despre primele ei vanzari si realizari. Fericire pe mine! Zambete. Bucurie. Este tarziu, le prezentam afacerea Lyoness prietenilor nostri. Intrebari, raspunsuri, planuri, zambete. Ne impachetam si mergem spre casa. Discutii ca este tarziu si ca nu imi dau seama ca sunt atemporal... Da, sunt atemporal!! La ce ma ajuta sa masor timpul? Timpul este vesnic!! Zambesc... Ajungem acasa. Vlad, adormit... zambeste catre noi. Noi... zambete. Copiii adorm. Si Anca. Eu rememorez o zi minunata. Scriu. Inca o zi din viata mea. Zambesc. Imi pun un strop de vin in pahar. Maine e o alta zi minunata. Zambesc. Minunat! Noi provocari ma asteapta. Zambete. Am luat decizii pentru viata mea. Sunt liber, infinit de liber!! Ce plante frumoase am in ghivece! Si ele zambesc catre mine. Ce mai pot sa zic? Ce mai pot sa fac? Doar sa zambesc... Inca un strop de vin... Atatea zambete intr-o singura zi...?? Eu sunt un om obisnuit cu o viata neobisnuita. Dumnezeu este cu mine in fiecare clipa si in fiecare zambet! Dumnezeu este peste tot! Imi zambeste... Adorm zambind...

Din ce in ce mai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu