03 martie 2009

Am doar 16 ani...

Exista stari, emotii, sentimente pe care cuvintele nu le pot descrie... Ce este un vis implinit? Cum poti sa descrii ceea ce simti? Emotia se simte, nu poate fi descrisa in cuvinte. Ne straduim, dar oare putem cu adevarat sa dam viata emotiei prin cuvinte...?

Diana a implinit 16 ani pe data de 1 martie 2009. Ce simt? Recunostinta! Da! Recunostinta! Este o caldura care ma invadeaza, ma patrunde si ma aduna la un loc...

Am fost sambata cu Diana, Corina si Andrei la "petrecut timp impreuna". Am propus un restaurant chinezesc sa sarbatorim. Alegerea mea pentru ca mie imi place.

Uite cum se schimba situatiile obisnuite in amintiri de nepretuit... Acelasi decor. Alt context. Alte emotii! Fetita mea cea mica a implinit 16 ani!!

Sunt "batran"? Ooo... nu! Nici vorba! Sunt mai tanar ca niciodata! Privesc viata prin ochii copiilor mei. Este minunata!! Minunata... Descopar lumea, dragostea, relatiile, provocarile lor si ale mele, tensiunile si bucuriile marunte, tentatiile si confuziile varstei tineretii, primesc reprosuri si apoi iubire nemarginita, gasesc traditia din bunici si noul din nepoti, ma dor notele mici dar jubilez la gandul ca nu conteaza deloc, insist pe educatie dar imi amintesc ca exemplul sunt eu cu tot ceea ce sunt si fac... Te iubesc, Diana! Te iubesc, Corina! Ii sunt recunoscator lui Dumnezeu ca sunteti in viata mea si ca pot sa descopar viata prin voi!

Multumesc, Cleo, pentru ca mi-ai daruit fetele! Ce vis frumos a fost... Ce realitate minunata este!!

La multi ani, Fetita Mea!


Din ce in ce mai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu