23 octombrie 2008

Pastile pentru mentalitate

Intrebarea zilei: "Daca ai 2-0 in minutul 11, cum sa faci macar un 4-4 sau 5-5 pana in minutul 90?"

Oare francezii mananca Mentosan? "Mentosan" - un nou supliment nutritiv . Cred ca, etimologic vorbind (inventez, desigur, dar se potriveste), "mento=minte" si "san=sanatate" inseamna impreuna "sanatatea mintii". La ce ne-ar ajuta sa mancam pastile pentru mentalitate? Simplu! Rezultatele tratamentului: sa fii condus cu 0-2 in minutul 11 si sa stii ca la final vei castiga meciul. Esti sigur de asta pentru ca tu stii ce gandesti! La polul opus..., ai 2-0 in minutul 11 si te gandesti cum sa faci sa nu pierzi si aperi si putinul pe care il ai si... - ghici? - il pierzi si pe acesta.

Multumesc lui Alex, colegul meu, care mi-a oferit o invitatie la "fotoliile grangurilor" pe Ghencea. Am stat dupa un geam; se vede bine de acolo. Esti pe stadion dar nu auzi stadionul. Am servit gustari si am golit cateva sticlute umplute cu "berea oficiala". Moca.

Ma mai gandesc ca erau de batut (si) francezii de la Bordeaux. Subtire echipa. Da' subtire si CFRu' nostru. De data aceasta eram in loja de pe stadionul din sufragerie, alaturi de fetele mele... A fost o seara frumoasa.

Ma intreb la ce varsta ar trebui introdus "Mentosan-ul" in alimentatia copiilor din Romania? Cred ca in Franta se mananca de timpuriu. Sigur Lyon-ezii mananca de cel putin 8 ani. Atfel cum sa iei 7 titluri consecutiv?

Din ce in ce mai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu