27 octombrie 2008

Alegerea

Eram la Timisoara in camera de hotel... Ora 02.30, vineri spre sambata. Iubita mea dormea caci avea sa inceapa sa predea cursul dis-de-dimineata. Eu mai gadilam un spritz si cateva ganduri ma gadilau pe mine. Am deschis calculatorul si messenger-ul. Aflu ca prietenul meu Kazilora conduce pe o sosea din Romania catre familia lui. Imi trimite urmatorul mesaj: "Sunt 2 cai in viata (printre altele): Material si Imaterial. Alegerea la un moment dat iti apartine. Cu cat alegi sa traiesti intr-una dintre parti cu atat trebuie sa o aprofundezi sau nu. Dar tot asa, la un moment dat, va trebui sa iti consulti subconstientul/ inima/ procesorul intern... ce o fi el... ca sa vezi daca poti sa traiesti cu traiectoria aleasa sau nu? Desigur, e similara cu alegerea dintre alb si negru, dintre bine si rau, lumina si intuneric, normal si nebuni samd... In functie de ce alegi, ti se aseaza si fizionomia fetei in timp, expresia din ochi samd... Si la un moment dat realizezi, daca esti in stare: you may or you not! May Love, Peace and Family guide your judgement."

Iti multumesc, Prieten Drag!

Din ce in ce mai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu