31 iulie 2010

Un vis implinit...

Un alt vis s-a implinit!

Fetita mea cea mare, Corinuta mea, soricelul meu, primul meu ingeras, este studenta!!

Viata ne rasplateste din nou si sunt atat de recunoscator si ma simt atat de plin de viata! Intineresc cu fiecare zi si am de ce sa ma bucur in fiecare clipa! Totul este perfect asa cum este si ma astept ca totul sa fie din ce in ce mai bine si mai bine!

Sunt coplesit de fericire si iti multumesc, fetita mea, pentru aceasta reusita a dorintei tale. In aceste zile in care copiii, tinerele generatii, isi gasesc cu greu drumul in viata si in care isi aduna cu mari eforturi gandurile, in care societatea te trage in jos spunandu-ti ca "nu poti" si ca "e degeaba", tu reusesti sa visezi si sa te orientezi pe drumul tau. Esti un exemplu! Taticul tau este alaturi de tine si va fi alaturi de tine mereu in tot ceea ce vrei tu sa faci si sa devii!

Iti doresc sa-ti implinesti misiunea, sa ajuti oamenii si sa traiesti, la randul tau, bucuriile, satisfactia, fericirea si dragostea pe care eu le traiesc!

Te iubesc, Corina! Iti multumesc!


Din ce in ce mai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu