08 martie 2016

Recomand ce am citit...


Bine v-am găsit!

Am fost cam răruț pe aici... Dar nu am uitat că există și acest spațiu (blog) pe care îl iubesc foarte mult. În schimb, sunt foarte prezent pe Facebook, am mai multe proiecte pe rol și sunt destul de ocupat. Cu folos, cu folos... :)

Mă găsiți pe Facebook la https://www.facebook.com/cristianradulazar și găsiți unul din proiectele mele tot pe Facebook la https://www.facebook.com/focusdevelopment.ro/. Vă aștept și pe site-ul nostru Focus Development, la adresa http://www.focusdevelopment.ro.

Citesc în continuare destul de mult. M-a impresionat această carte citită de curând. V-o recomand cu mare drag și vă recomand întreaga serie scrisă de David R. Hawkins, M.D., Ph.D. Căutați pe net și veți găsi toate cărțile sale publicate la Editura Cartea Daath.

Aceasta este cartea: Letting Go Calea Renunțării


„Ce înseamnă, însă, „să devenim mai conştienţi”? Pentru început, înseamnă să începem să căutăm noi înşine adevărul în loc să permitem orbeşte să fim programaţi, fie din exterior, fie de o voce din minte care încearcă să minimizeze şi să devalorizeze, concentrându-se asupra a tot ce este slab şi neajutorat. Pentru a ieşi din această situaţie, trebuie să recunoaştem că suntem responsabili de a fi acceptat negativitatea şi că am fost dispuşi să o credem. Din acest punct, calea de ieşire este aceea de a pune totul sub semnul întrebării.”

Vă invit să citiți cartea, să o studiați și să începeți să aplicați învățăturile sale. Eu aplic deja...


Din ce in ce mai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu