20 august 2009

SI TOTUSI...

...SI TOTUSI...
- CA UN GAZEL -

N-am fost - niciodata - un tip solitar,
Si - totusi - n-am spirit de turma,

Mi- sufletul sincer si glasul hoinar,
Iar Timpul m-alearga din urma!

N-am fost - niciodata - un tip solitar,
Si - totusi - n-am spirit de turma.

Ma lupt ca LUMINA sa n-aiba hotar,
Prin bezna ce-n suflete scurma!

N-am fost - niciodata - un tip solitar,
Si - totusi - n-am spirit de turma,

Detest o gandire de tip liniar,
Ce zborul creatiei curma!

N-am fost - niciodata - un tip solitar,
Si - totusi - n-am spirit de turma,

Iubesc POEZIA cu DUH SELENAR,
Nu-s primul, nici cel de pe urma

Si - totusi - n-am spirit de turma!

***
Doru Ion Lazar - D.I.L. -
Bucuresti, Drumul Taberei
05 august 2009

***

Iti multumesc, Tata!

Din ce in ce mai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu