26 ianuarie 2009

Bing!! Bang!!

Am aflat o poveste ieri...

Un om statea la umbra sub un copac. Un om obisnuit. Nu stia ca sta sub un copac neobisnuit... Era un copac magic, un copac fermecat care putea sa indeplineasca orice dorinta sincera.

Stand asa, obosit de drum si de caldura, a inceput sa se relaxeze si sa se gandeasca la viata... Deodata..., a simtit "ceva" si a inceput sa se gandeasca la ceea ce-si doreste el cel mai mult. A inceput sa viseze cu ochii deschisi... Se gandea la el. "Sunt om corect, muncitor, simpatic. Am bun simt si sunt sarguincios. Impart cu altii tot ceea ce dobandesc. Am strans si eu cate ceva dupa atatia ani. Dar imi doresc mai mult decat am... Ei bine, chiar vreau mai mult!" Se gandea ca merita mai mult si ca ar putea avea mai mult.

In mintea lui s-a conturat incet, dar foarte clar, o dorinta. "Vreau sa am bani, multi bani, asa as putea sa-mi ajut parintii si le-as putea oferi copiilor mai multe din ce-si doresc si as putea sa construiesc un adapost pentru oameni nevoiasi... Ah, imi doresc un milion de euro!"
BING!!
Langa el apare un cufar... plin cu bani. Adevarati! Crezand ca halucineaza, continua sa viseze... "Vreau sa am si eu masina aia teribila!" Si se gandeste la masina visurilor lui...
BING!!
Langa el, la cativa metri, se afla exact masina visata! Nu-i vine sa-si creada ochilor! Se prinde el ca e ceva la mijloc si incearca "marea cu degetul"... "Vreau o casa de vis, cu 2 etaje, curte cu verdeata, cu geamuri mari si cu priveliste la padure, chiar acolo pe acel deal!" Nu termina de intins mana catre dealul din fata lui, ca si apare casa exact asa cum si-a imaginat-o.
BING!!
Simte tot mai multa incredere si incepe sa "se joace" cu mintea lui. "Vreau sa am aia si aia si aia si cealalta..."
BING!!
BING!!
Le capata pe toate, pe rand. Dorinte din ce in ce mai nastrusnice i se indeplinesc pe rand, sub ochii sai...

Incepe sa se frece la ochi si sa se ciupeasca, gandindu-se ca nu e treaz. "Si daca nu e adevarat!" isi spune... ". Acum ca am tot ce mi-am dorit..., cum sa fac sa nu le pierd? Doamne, ce mi se intampla? Eu sunt un om normal! Merit eu toate astea? Casa asta minunata?"
BANG!!
Dispare casa. Pana sa-si dea seama ce se intampla, isi zice: "Oare masina asta minunata este chiar a mea?"
BANG!!
Masina dispare. Intelegand ca ceva se intampla..., se ingrijoreaza si incepe sa se agite... "Aoleu, au inceput sa dispara! Ce ma fac daca pierd aia si aia si cealalta?"
BANG!! BANG!!
Dispar pe rand toate asa cum au aparut...
"Doamne, nici banii nu-i merit...?" Ce crezi ca s-a intamplat?
BANG!!
Banii nu mai sunt nici ei...

Se uita in jurul sau, se dezmeticeste si isi da seama ca... BANG!! ..."a visat"...

Doamne, ce imi place povestea asta!!

Merit tot ce-i mai bun! Nu ma tem! BING!!

Ce auzi in mintea ta si viata ta...? "BING!!" sau "BANG!!"?

Din ce in ce mai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu